Minecraft: Podniebny wyścig – zestaw tras mitów
Rozwiń skrzydła dzięki zestawowi tras mitów Podniebnego wyścigu do Minecrafta. Szybuj pośród chmur Ikara, mknij wąskimi zamkowymi korytarzami w Excaliburze lub pędź razem z końmi Kelpie w krainie Celtów. Zestaw jest przeznaczony wyłącznie do gry Minecraft: Xbox One Edition (2014) i nie można go użyć w grze Minecraft (2017).