Minecraft Dungeons: Wyjące szczyty (Windows)
Nieznana moc skruszyła niegdyś samotne wierzchołki odległego pasma górskiego, a teraz grozi, że zawładnie całym światem. Wędrówka na szczyt obfituje w dramatyczne wzloty i upadki, od radości ze zdobycia olśniewających nowych pancerzy, broni i artefaktów, po konieczność stawienia czoła okrutnym nowym wrogom, czającym się za skalistymi graniami. Wśród nich są szkwałowy golem i alpinista, czekający na samej górze na kogoś tak odważnego, że porwie się, by ukraść źródło ich mocy. Nad tym wszystkim zaś góruje przyczyna tego żywiołowego konfliktu – burzowy golem, którego trzeba pokonać, zanim cała nadzieja rozwieje się w drobny pył. – Odkryj trzy ekscytujące, nowe misje. – Poznaj nowe, przerażające moby. – Pokonaj burzowego golema. – Utrzymaj się na ziemi pomimo szalejących wichrów. – Zdobądź nowe bronie, zbroje i artefakty.