Minecraft Dungeons dla systemu Windows
Jeśli używasz wersji gry dla systemu Windows 10 i odinstalujesz ją, Twoje pliki stanu gry zostaną na zawsze usunięte. Oznacza to, że pliki stanu gry zostaną skasowane i utracisz wszystkie postępy w grze. W tej nowej grze akcji osadzonej w świecie Minecrafta i inspirowanej klasycznymi grami RPG typu dungeon crawl weźmiesz udział w niezapomnianych starciach! Zapuść się w lochy w pojedynkę lub ze znajomymi! W drużynie liczącej do czterech graczy przedrzyjcie się przez zróżnicowane poziomy pełne przeciwników i skarbów, aby u kresu tej epickiej podróży uratować osadników i pokonać złego Arcyzłosadnika! Odkryj zbrojownie pełne potężnego oręża i przedmiotów, które posłużą ci do zgładzenia hord całkiem nowych i zajadłych przeciwników. Heroiczna walka lub nie mniej heroiczna ucieczka zaprowadzi cię do kanionów, bagien oraz, co oczywiste, kopalni! Każdy poszukiwacz przygód dość odważny (lub nierozważny), aby zapuścić się w ten piękny świat stworzony z bloków, będzie potrzebował dobrego wyposażenia. Chwytaj więc za broń! Podziemny creeper! Staw czoła zupełnie nowym, paskudnym mobom podczas emocjonującej przygody inspirowanej klasycznymi grami RPG typu dungeon crawl. Tryb wieloosobowy! Maksymalnie czterech graczy może zapuścić się w lochy w trybie współpracy. Nowa moc! Odblokuj dziesiątki unikatowych przedmiotów i rzucanych na broń zaklęć, dzięki którym wykonasz niszczycielskie ataki specjalne. Możliwości! Spersonalizuj swoją postać i wybierz własny styl walki: wykończysz wrogów wprawnymi ciosami wyprowadzanymi z bliska, pociskami z tylnej linii, czy może wbijesz się w środek ciżby mobów pod osłoną ciężkiej zbroi? Epickość! Odkrywaj poziomy pełne skarbów, aż dotrzesz do złego Arcyzłosadnika i pokonasz go raz na zawsze!