Minecraft Dungeons: Przebudzenie dżungli
Gdy pod baldachimem tropikalnej dżungli ożywają zagrożenia, to od ciebie zależy ratunek tej liściastej krainy. Podejmuj misje, walcz z nowymi mobami i potężnym Postrachem dżungli! Źródło niewiarygodnej mocy wylądowało wśród splątanych pnączy w odległym, niebezpiecznym lesie tropikalnym. Tajemnicza siła rozprzestrzeniła się już po zaatakowanych pnączach, a teraz rozrasta się w nowych formach – takich jak skaczące liście i szeptacze. Przejdź trzy nowe misje, które zaprowadzą cię do serca dżungli, gdzie znajdziesz nowe bronie, zbroje i artefakty. Ta podróż jest przeznaczona dla najodważniejszych bohaterów, ponieważ wszystkie skręcone winorośle i ścieżki prowadzą do źródła zepsucia: Postrachu dżungli. Z tą właśnie bestią musisz się rozprawić, aby przywrócić równowagę w tropikach, więc poruszaj się szybko i uderz całą swoją mocą i odwagą. Walcz w trzech nowych misjach. Pokonaj skaczące liście i szeptaczy. Stań do pojedynku z Postrachem dżungli. Wykorzystaj nowe bronie, zbroje i artefakty.