Minecraft Dungeons: Przebudzenie dżungli (Windows)
Pod baldachimem tropikalnej dżungli ożywają zagrożenia i od ciebie zależy ratunek tej liściastej krainy. Podejmuj misje, walcz z nowymi mobami i potężnym postrachem dżungli! Źródło niewiarygodnej mocy wylądowało wśród wykręconych pnączy w odległym, niebezpiecznym lesie tropikalnym. Tajemnicza siła rozprzestrzeniła się już po zaatakowanych pędach, a teraz rozrasta się w nowych formach – takich jak skaczące liście i szeptacze. Przed tobą trzy misje, które zaprowadzą cię do serca dżungli, gdzie znajdziesz nowe bronie, zbroje i artefakty. Ta podróż jest przeznaczona dla najodważniejszych bohaterów, ponieważ wszystkie skręcone winorośla i ścieżki prowadzą do źródła zepsucia: postrachu dżungli. Właśnie z tą bestią musisz się rozprawić, aby przywrócić równowagę w tropikach, więc poruszaj się szybko i uderzaj całą swoją mocą i odwagą. Walcz w trzech nowych misjach. Pokonaj skaczącego liścia i szeptacza. Stań do pojedynku z postrachem dżungli. Wykorzystaj nowe bronie, zbroje i artefakty.