Minecraft Dungeons: Nadciągająca zima (Windows)
Nadciągająca zima powoli bierze we władanie wszystko, z czym się zetknie, a źródłem jej mrożącej krew w żyłach mocy jest potężne stworzenie znane jako Złowroga zjawa. Aby powstrzymać nadejście niekończącego się chłodu, szlachetny bohater musi podjąć się nowych misji na skutych lodem ziemiach. Na drodze do pokonania Złowrogiej zjawy, stanie nie tylko mroźny wiatr, ale też nowi wrogowie, jak choćby Iluzjonista i Lodosadnik, którzy dołączą do gry! Podczas walki ze źródłem wszelkiego zła, odkryjesz pod śniegiem nowe zbroje, broń i artefakty. Patrz na wszystko chłodnym wzrokiem i trzymaj rękę na pulsie. Pamiętaj, że mróz nie ma litości. ZAWARTOŚĆ - Trzy zupełnie nowe misje. - Zmierz się z Iluzjonistą i Lodosadnikiem. - Staw czoła Złowrogiej zjawie. - Nowe bronie, zbroje i artefakty. - Suń przez zmarzniętą krainę.