Miłosierny obłęd
Dodatkowe zadania: - Milczenie Jest Złotem - Dostępne w Bibliotece Uniwersytetu Oakmont po ukończeniu zadania Skok Na Głęboką Wodę - Złoto Głupców - Dostępne w siedzibie Kroniki Oakmonckiej, Komisariacie Policji lub Ratuszu, po ukończeniu zadania Chłodne Powitanie - Bezczynne butle mózgowe - Dostępne po ukończeniu zadania Chłodne Powitanie i znalezieniu jednego z cylindrów Misje są oparte na legendarnych powieściach Lovecrafta i odkrywają tajemnice miasta Oakmont i jego obłąkanych mieszkańców. Milczenie jest złotem Mieszkańcy Oakmont mówią, że zawsze należy trzymać buzię na kłódkę i nie rozmawiać z nieznajomymi. Wygląda na to, że niektórzy biorą to zbyt dosłownie. Sprawdź, co takiego powiedziała Joy, że miejscowi posunęli się aż tak daleko… Złoto głupców Znajdź cudowne artefakty istot z głębin – niesamowitej rasy zamieszkującej oceany w powieściach H.P. Lovecrafta. Bezczynne butle mózgowe Zdobądź słoiki… z ludzkimi mózgami i poznaj zaskakujący cel ich istnienia.