Metro Simulator 2
Metro Simulator 2 to unikatowa gra zawierająca odtworzone Metro Moskiewskie i realistyczne sterowanie pociągiem. Różne tryby gry W Trybie Swobodnym możesz wybrać na jakiej stacji lub ślepym zaułku chcesz rozpocząć. Możesz jechać po linii poza trasą bez pasażerów lub ustawić pożądaną trasę i skonfigurować harmonogram w dowolnej chwili. Ważne jest, aby pilnować interwałów czasowych i odjeżdżać ze stacji o czasie! W Scenariuszach warunki gry są z góry określone. Zmierzysz się z dziwnymi sytuacjami, które mogą nastąpić w Metro. Śledź polecenia Dyspozytora i wykonuj je. Linia 6 Metra Moskiewskiego: 24 stacje, różne tunele i obiekty w nich Z pomocą nowoczesnych technologii gra pokazuje całą potęgę systemu metro stolicy Rosji. Stacje na tej linii zostały zbudowane w różnych okresach czasu, więc każda stacja odzwierciedla atmosferę swojego czasu. Zaawansowany system kontroli prędkości System kontroli prędkości pozwoli Ci uniknąć kolizji i innych niepożądanych wydarzeń. Zwracaj uwagę na wartość swojego prędkościomierza i sygnalizacje świetlne, a Twoja podróż będzie spokojna Głównymi postaciami gry są pociągi W grze znajdują się dwa pociągi i każdy ma swoje własne sterowanie. Wyposażone są we wszystkie podstawowe funkcje do bezpiecznego transportu pasażerów.