Max Payne
May Payne to człowiek, który nie ma nic do stracenia. Ścigany przez stróżów prawa i mafię policyjny tajniak został wrobiony w morderstwo, którego nie popełnił. Max jest przyparty do ściany i toczy z góry skazaną na przegraną walkę. Przygotuj się na nowy rodzaj akcji, przygotuj się na ból... Gra Max Payne to okrutna historia człowieka na krawędzi, który walczy o sprawiedliwość i odkrywa meandry zawiłych powiązań świata przestępczego, krocząc przez brudne zakamarki Nowego Jorku podczas największej zamieci stulecia.