Zawładnij rozgrywką we współpracy dzięki największej wartości doładowań online - twoje postępy będzie wspomagał cotygodniowy pakiet premium (1 pakiet tygodniowo przez 20 tygodni). Dostępne tylko dla graczy, którzy złożyli zamówienie przedpremierowe na Edycję Super Deluxe.