„Marvel’s Avengers” Wielkie szpiegostwo – Niewiarygodny pakiet
W dniu 31 marca 2023 r. przestaną funkcjonować kredyty. 31 marca 2023 r. targ Marvel’s Avengers przestanie działać, a wszystkie niewydane kredyty zostaną zamienione na zasoby w grze. 1000 kredytów + 50 dodatkowych kredytów i przedmioty kosmetyczne do zrealizowania w „Marvel’s Avengers”.* Wyzwól swoją moc dzięki 1000 kredytom + 50 kredytom dodatkowym do wydania na klasyczne stroje, emotki i wiele innych rzeczy inspirowanych komiksami Marvela, a także sześciu przedmiotom kosmetycznym, wśród których znajdziesz strój „Infiltratorka”, emotkę „Pamiątka” oraz tabliczkę z imieniem 009 dla Czarnej Wdowy, a także strój „Strój bojowy”, emotkę „Napój” i tabliczkę z imieniem 060 dla Ms. Marvel. W przyszłości, w której superbohaterowie zostają wyjęci spod prawa, musisz zebrać na nowo, odbudować i stworzyć własną drużynę Avengersów, by powstrzymać AIM. Następnie będziesz bronić Ziemi przed stopniowo narastającymi zagrożeniami. Więcej informacji na stronie playavengers.com. *Z tej oferty można skorzystać tylko jeden raz.