„Marvel’s Avengers” Rywalizacja – Niewiarygodny pakiet
W dniu 31 marca 2023 r. przestaną funkcjonować kredyty. 31 marca 2023 r. targ Marvel’s Avengers przestanie działać, a wszystkie niewydane kredyty zostaną zamienione na zasoby w grze. 1000 kredytów + 50 dodatkowych kredytów i przedmioty kosmetyczne do zrealizowania w „Marvel’s Avengers”.* Wyzwól swoją moc dzięki 1050 kredytom do wydania na klasyczne stroje, emotki i wiele innych rzeczy inspirowanych komiksami Marvela, a także sześciu przedmiotom kosmetycznym, takim jak: strój „Znamienity”, emotka „Fajerwerki” i tabliczka z imieniem 002 Iron Mana oraz strój „Największy patriota”, emotka „Zabawa tarczą” i tabliczka z imieniem 030 Kapitana Ameryki. W przyszłości, w której superbohaterowie zostają wyjęci spod prawa, musisz zebrać na nowo, odbudować i stworzyć własną drużynę Avengersów, by powstrzymać AIM. Następnie będziesz bronić Ziemi przed stopniowo narastającymi zagrożeniami. Więcej informacji na stronie playavengers.com. *Z tej oferty można skorzystać tylko jeden raz.