Mars Survivor: Gold Edition
Po katastrofie asteroidowej twój statek rakietowy rozbija się na dzikich terenach Marsa. Zbadaj tajemnice planety, zaplanuj ucieczkę i zbuduj schronienie, by się chronić! Funkcje: - Odbierz skrzynię zaopatrzenia premium z kompletem pancerza Hellas, blasterem Gemini oraz mnóstwem złomu i materiałów! - Skorzystaj z dodatkowych 500 klejnotów - Pokonuj wyzwania Marsa - Odkrywaj sekrety planety i znajduj ukryte surowce - Zbuduj schron i chroń się przed surowymi warunkami marsjańskimi! - Broń się przed inwazją obcych i poznaj sekrety marsjańskich stworzeń! - Zbieraj tlen i niezbędne materiały z wraków starych statków, aby przetrwać - Zaplanuj misję ucieczki i zapewnij sobie powrót na Ziemię! - Otwieraj epickie skrzynie z łupami, by wymieniać lub ulepszać swój ekwipunek Wyruszaj na niebezpieczne ekspedycje po informacje i zasoby. Odpieraj hordy obcych stworzeń i ratuj innych ocalałych. Wykorzystaj ich umiejętności i wiedzę, aby bronić bazy przed potężnym atakiem wroga! Zostań ostatnim ocalałym na Marsie, przemierzaj dzikie obszary i udowodnij swoje umiejętności przetrwania!