Mars Survivor: Green Gun
Dzięki temu DLC otrzymasz: - Wyśmienity strój Starstrider - Wyjątkowy Deimos SMG - Wyjątkowy kombinezon Tharsis - Świetną maskę Tharsis - Świetny Lumina Carrier - 36 złomu ubraniowego - 24 złomu broni - 500 klejnotów - 150 plastiku - 75 baterii - 40 silikonu Zwiększ swoje szanse na przetrwanie z nową bronią i pancerzem!