Many Faces: Console Edition
Strzelanki retro arcade nadal rządzą! Spraw, by Many Face King zapłacił za wybudzenie cię z pięknego snu! Many Faces to wielokierunkowa strzelanka inspirowana klasyką gier arcade, łącząca jednoekranową akcję z generowanymi losowo scenami, które na każdym etapie stanowią nie lada wyzwanie. Graj i modyfikuj broń oraz umiejętności swojej postaci dzięki czemu każde podejście będzie wyjątkowe.