Manual Samuel Last Tuesday Edition
Manual Samuel to gra przygodowa z pazurem. Walczący o powrót do życia bohater Samuel musi przetrwać 24 godziny kontrolując dosłownie każdy element swojej egzystencji, począwszy od oddychania czy mrugania oczami. Jakby tego było mało, podstępna Śmierć zrobi wszystko, by Samuel wylądował w ciemnej... dziurze. W grze znajdziesz: Lekką i zabawną historię o miłości, odkupieniu i śmierci naszpikowaną sekretami do odkrycia. Unikatową grafikę 2D opartą na odręcznych rysunkach. Możliwość gry dla jednego bądź wielu graczy. Szansę na pokazanie, na co cię stać w obliczu morderczej próby czasowej. Elektryzującą ścieżkę dźwiękową stworzoną przez Sondre Jensena i Ozana Drøsdala. Ponad 600 linii dialogowych nagranych przez prawdziwych mistrzów gry aktorskiej.