Maiden Cops
Uratuj miasto przed gangiem potwornych dziewczyn w klasycznym stylu beat’em up z przesuwaniem ekranu! Gdy Maiden City staje w obliczu wściekłości tajnej organizacji przestępczej o nazwie „Wyzwoliciele”, dążącej do kontrolowania miasta i jego mieszkańców poprzez przemoc, strach i chaos, to na oddział Maiden Cops spada odpowiedzialność za walkę! Dołącz do Priscilli, Niny i Meigi, które walczą o wyeliminowanie przestępczości i przywrócenie pokoju i sprawiedliwości! Maiden Cops to oldschoolowa gra beat'em up z przesuwanym ekranem, pełna zręcznościowej akcji i uroczych potworów. Wybierz policjantkę i wyrusz na ulice, walcząc z gangami ponętnych przeciwniczek, odblokowując specjalne skórki, aby dostosować swoją wojowniczkę, wybierając dziwaczną broń, goniąc za wysokimi wynikami osiąganym z bonusami za łańcuchy kombinacji i ustanawiając prawo przy użyciu unikatowych umiejętności każdej postaci. Dzięki pikselowej grafice na poziomie premium, płynnej animacji i zapierającej dech w piersiach ścieżce dźwiękowej, wszystko łączy się w grę zapewniającą dobrą zabawę – z pewnością wrócisz na kolejną bijatykę!