Mafia III: Pakiet zawartości DLC
Pobierz pakiet zawartości do Mafii III: Edycji Ostatecznej. Zawiera wszystkie wydane dotąd DLC do Mafii 3, uzbrojenie i pakiety pojazdów: – DLC 1: GAZ DO DECHY – DLC 2: NIEDOKOŃCZONE SPRAWY – DLC 3: ZNAK CZASÓW – Pakiet uzbrojenia i pojazdów lojalności wobec rodziny - Pakiet uzbrojenia „sędzia, przysięgli, kat” Część trzecia sagi Mafia – rok 1968, Nowe Bordeaux. Po latach walk w Wietnamie Lincoln Clay zna już prawdę – rodzina to nie ci, z którymi się rodzimy, ale ci, dla których umieramy. Kiedy jego przybrana rodzina zostaje zdradzona i zlikwidowana przez włoską mafię, Lincoln na gruzach tworzy nową i dzięki swemu wojskowemu szkoleniu wypala ścieżkę zemsty wśród odpowiedzialnych za tragedię mafiosów.