Mafia III: Gaz do dechy!
W Sinclair – wiejskim miasteczku na zachód od bayou, szeryf „Chudy” Beaumont trzęsie okolicą, używając strachu i przemocy. Gdy dochodzi do morderstwa przywódcy ruchu obywatelskiego, a inni aktywiści stają się obiektem ataków, Lincoln łączy siły z towarzyszką broni Roxy Laveau i wyrusza na niebezpieczną misję, aby zdemaskować korupcję w miasteczku. Dramatyczne pościgi, nowe wojskowe taktyki bojowe i szemrane interesy pomogą ci posłać za kratki „Chudego” i jego skorumpowanych zastępców. UWAGA: Pakiet „Gaz do dechy!” jest dostępny w ramach przepustki sezonowej. Jeśli posiadasz przepustkę sezonową, nie kupuj pakietu „Gaz do dechy!”, ponieważ masz już prawo go pobrać. GMINA SINCLAIR: W całkiem nowym miasteczku na zachód od bayou skorumpowani stróże prawa rządzą za pomocą strachu i przemocy. Rozległy i zróżnicowany teren gwarantuje doskonałą zabawę podczas niesamowitych pościgów samochodowych i możliwość stosowania w walce nowy taktyk. NOWA FABUŁA O RODZINIE, ZDRADZIE I ZEMŚCIE: Połączcie siły z miejscową działaczką Roxy Laveau, aby pomścić śmierć wybitnego przywódcy ruchu obywatelskiego i posłać za kratki „Chudego” Beaumonta i jego skorumpowaną bandę. ODKRYJ NOWE METODY ZEMSTY: Nowa kaskaderska jazda i mechanika walki oraz nowe typy pojazdów i broni zapewnią wam więcej możliwości atakowania wrogów z samochodu i pieszo. NIESAMOWITE NAGRODY: Odblokuj unikalne nagrody „Gaz do dechy!”, aby spersonalizować swoją drogę do zemsty. Spuść na wroga deszcz ognia z pistoletu maszynowego Roxy – MK 1020, wciśnij gaz do dechy w Lassiterze Nightcrawlerze, który jest idealny do pościgów. Dodatkowo otrzymasz dostęp do strojów Niebieski Geniusz, Doświadczenie i nie tylko!