Luminary's Livery
Zestaw kostiumów do gry DRAGON QUEST VII Reimagined. <Luminary's Livery> Dzięki temu zestawowi kostiumów twoje postacie będą wyglądały jak bohaterowie gry DRAGON QUEST XI: Echoes of an Elusive Age! Sięgnij po te stroje od czasu do czasu, aby urozmaicić sobie zabawę! [Zawartość] ・Luminary's Livery (strój zmieniający wygląd twojej postaci) ・Spiky Sidekick's Costume (strój zmieniający wygląd Kiefera) ・Red Sisterly Smock (strój zmieniający wygląd Maribel) ・Green Sisterly Smock (strój zmieniający wygląd Maribel) ・Fully Fabulous Finery (strój zmieniający wygląd Ruffa) ・Warrior Princess Wardrobe (strój zmieniający wygląd Aishe) ・Auld Rogue's Outfit (strój zmieniający wygląd Sir Mervyna) *Ten produkt nie zawiera podstawowej wersji gry DRAGON QUEST VII Reimagined. *Ten produkt wchodzi też w skład „Digital Deluxe Edition” i „Additional DLC Sets”. Uważaj, aby nie kupić ponownie posiadanej już zawartości. *Zawartość można odebrać w grze, korzystając z opcji „Claim Special Rewards” dostępnej w jej menu.