Love FMV
TEN DATES Ten Dates to sequel interaktywnej komedii romantycznej Five Dates. Misha, dziewczyna z Londynu, w poszukiwaniu swojej drugiej połówki podstępnie przekonuje swojego przyjaciela, Ryana, do udziału w imprezie speed dating. Misha i Ryan spotykają po pięciu potencjalnych nowych partnerów i muszą wykazać się odwagą i urokiem osobistym na szybkich randkach z całkowicie różnymi osobowościami. FIVE DATES Vinny, milenial pochodzący z Londynu, w trakcie lockdownu spowodowanego pandemią koronawirusa, po raz pierwszy dołącza do aplikacji randkowej. Dysponując pięcioma potencjalnymi żeńskimi dopasowaniami, Vinny musi zdobyć się na odwagę, aby umówić się na randkę wideo z wieloma różnymi osobowościami jak np. Mandip Gill (Doctor Who) i Georgia Hirst (Wikingowie).