Loretta
Gdy rozum śpi, budzą się demony Loretta jest gospodynią domową. Walter jest pisarzem. Z nowojorskiego życia pełnego blichtru i prestiżu lat 40. trafili na rozpadającą się farmę na rolniczym południu. Żadne z nich nie osiągnęło sukcesu, mają problemy finansowe i nie układa im się najlepiej w związku. Gdy Loretta dowiaduje się o zdradzie męża oraz o lukratywnym ubezpieczeniu na życie zawartym na jego nazwisko, zaczyna snuć makabryczny plan. To ty zdecydujesz, jak daleko się posunie. Zostań wspólnikiem w zbrodniach Loretty brnącej w koszmar, który sama rozpętała. Rozmawiaj z mieszkańcami, korzystając z rozgałęziających się opcji dialogowych, odkrywaj odpowiednie narzędzia, aby wyeliminować wścibskich sąsiadów, wrócić do równowagi po traumie zdradzonej miłości, a na koniec zdecyduj, jak historia Loretty powinna się zakończyć. Wybierzesz drogę moralności, czy wywrzesz słodką zemstę na tych, którzy cię skrzywdzili? CECHY Rozgałęziające się wątki i różne zakończenia personalizują rozgrywkę i umożliwiają ponowne przechodzenie gry. Zdecyduj o losach Loretty i odkryj możliwe skutki jej postępowania. Po czyjej stronie staniesz w tej opowieści bez bohaterów? Poznaj przeróżne postacie i ustal, czy próbują ci pomóc, czy raczej przeszkodzić. Wraz z rozwojem tej pokrętnej fabuły nawiązuj niepewne sojusze lub odrzucaj dawne przyjaźnie, gdy nadarzy się okazja. Rozwiązuj tajemnicze zagadki, zagłębiaj się w niedoskonałą przeszłość Loretty, aby odkryć, jak głęboka będzie jej desperacja, gdy zdecyduje się odzyskać kontrolę nad własnym życiem. Loretta to gra zainspirowana gatunkiem film noir, a równocześnie hołd złożony największym mistrzom horroru, takim jak Andrew Wyeth, Stephen King, Vladimir Nabokov i Alfred Hitchcock.