Lords of the Fallen
Lords of the Fallen to nowa epicka przygoda RPG osadzona w ogromnym, zintegrowanym świecie. Wiele eonów po pokonaniu przez ludzi, demoniczny bóg Adyr powraca do życia. Wciel się w Mrocznego Krzyżowca i podróżuj przez krainy żywych i umarłych w tej ogromnej grze RPG, aby raz na zawsze pokonać Adyra. Gra oferuje kolosalne bitwy z bossami, szybką i pełną wyzwań walką oraz wciągającą fabułę. Eksploruj ogromny, zintegrowany świat Wyrusz na epicką przygodę i podróżuj między dwoma równoległymi krainami - światem żywych i umarłych - z których każda skrywa własne ścieżki, tajemnice, skarby... i wrogów. Opanuj dynamiczny, pełen wyzwań tryb bitwy Wybierz jedną ze 100 wyjątkowych broni, od potężnych młotów po błyskawicznie strzelające kusze, lub zamień metal na magię, korzystając z niszczycielskich ataków tajemnej magii. Stwórz swoją legendę Spersonalizuj wygląd swojej postaci, zanim wybierzesz jedną z dziewięciu różnych klas postaci. Bez względu na to, którą ścieżkę wybierzesz, rozwijaj swój własny styl gry poprzez ulepszanie umiejętności i broni. Połącz siły w trybie multiplayer online Przeżyj misję samodzielnie lub połącz siły z innymi graczami w trybie współpracy online. Możecie wspólnie podróżować tak długo, jak tylko zechcecie, wybierając spośród sesji zwykłych lub z funkcją wspólnej progresji, w których obaj gracze zapisują wszystkie osiągnięcia. Możesz też skorzystać z bezpłatnej przepustki dla znajomych, aby zaprosić dowolną osobę do gry, niezależnie od tego, czy posiada ona własną kopię gry. Ponad 70 popremierowych aktualizacji Zawiera ponad 70 aktualizacji, w tym szeroko docenianą wersję 2.0, znacznie poprawiającą ogólne doświadczenie gry dzięki całkowicie odnowionemu systemowi walki, znacznemu zwiększeniu wydajności, rygorystycznemu zrównoważeniu poziomu trudności wielu nowych linii zadań i trybów oraz szeregowi nowych funkcji poprawiających komfort gry.