Loop8: Summer of Gods
Wkrocz w życie Niniego – twardo stąpającego po ziemi nastolatka, który przybył do uroczego japońskiego miasteczka Ashihara w sierpniu 1983 roku. Zwiedzaj miasto, zaprzyjaźnij się z jego mieszkańcami i zmierz się z Kegai w turowych bitwach, których wyniki zależą od stworzonych przez Ciebie relacji i dokonanych decyzji. Używaj specjalnej więzi Niniego z bogami, aby resetować świat – każda taka pętla pozwala chłopcu i jego sojusznikom ponownie przeżywać 8. miesiąc roku, dopóki nie zażegnają niebezpieczeństwa… lub dopóki Kegai całkowicie ich nie pokona. Do końca świata pozostał miesiąc. Jak spędzisz jego każdy dzień? ■Prowadź zwykłe życie i walcz z niezwykłymi wrogami Nawiązuj relacje z mieszkańcami Ashihary i broń miasteczko przed nieustannym zagrożeniem zwanym Kegai, przeżywając w kółko tę samą pętlę, by dowiedzieć się, jak codzienne wybory wpływają na twoje starcia w Podziemiu (i vice versa). ■Wybory, które mogą zmienić świat W Loop8 zastosowano kierowany uczuciami system SI, który reaguje na każdą twoją czynność i decyzję. Emocje i historie postaci różnią się w zależności od dokonanych wyborów, dzięki czemu każda rozgrywka jest wyjątkowa. ■Malownicze japońskie miasteczko Akcja gry została osadzona w nostalgicznym, przepięknie odtworzonym japońskim miasteczku. Udaj się do centrum, by odpocząć w miejscowej restauracji, lub spędź trochę czasu na zakupach, by wzmocnić więzi z innymi postaciami. ■Przeżywaj na nowo przeszłość, by zmienić przyszłość Choć ludzkość zdaje się nieuchronnie zmierzać ku zagładzie, los Ashihary spoczywa w twoich rękach. Cofaj się do początku sierpnia, zmieniaj swoje podejście i sprawdzaj, do jakiego z licznych zakończeń doprowadzisz swoimi wyborami.