Little Strays - Havana
Wejdź w łapki nieustraszonego kota zręcznościowej przygodzie stworzonej dla jednego lub dwóch graczy. Odkrywaj kolorowe ulice, skąpane w słońcu dachy i ukryte zaułki w sześciu zupełnie nowych poziomach Hawany. Zdobywaj jedzenie, ratuj przestraszone kocięta i omiń każdą przeszkodę ścigając się z czasem. Dzięki 22 poziomom i trybowi podzielonego ekranu możesz połączyć siły z przyjacielem lub stanąć z nim do rywalizacji, by uratować jak najwięcej bezdomnych kotów. Miasto potrzebuje bohatera już teraz!