Little Nightmares II Enhanced Edition - Windows
Daj się porwać niepokojącej przygodzie, której nigdy nie zapomnisz. Teraz wzbogacono ją o hipnotyzującą grafikę 4K z niezrównaną szybkością klatek. Uaktualnienia wizualne w wersji wzbogaconej obejmują odbicia ze śledzeniem promieni, ulepszone cienie wolumetryczne i zwiększoną szczegółowość gry, na przykład w postaci interaktywnych punktów. Nowe, immersyjne środowisko akustyczne 3D będzie również dostępne w systemie 5.1 oraz 7.1, aby gra Little Nightmares II była jeszcze bardziej wciągająca. Wróć do uroczego świata horrorów Little Nightmares II – gry przygodowej w stylu suspens, w której wcielasz się w Mono, młodego chłopca uwięzionego w świecie wypaczonym przez buczące transmisje z odległej wieży. Razem z nową przyjaciółką, Szóstką, dziewczyną w żółtym płaszczu przeciwdeszczowym, Mono postanawia odkryć mroczne tajemnice Wieży Sygnałowej. To nie będzie łatwa podróż. Mono i Szóstka będą musieli pokonać wiele nowych zagrożeń związanych z przerażającymi mieszkańcami tego świata. Czy ośmielisz się stawić czoła tej nowej kolekcji małych koszmarów?