Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name
POŻEGNAJ SIĘ Z PRZESZŁOŚCIĄ, BY CHRONIĆ PRZYSZŁOŚĆ Kazuma Kiryu, niegdyś legendarny członek yakuzy, chcąc uchronić swoją rodzinę, upozorował własną śmierć i odrzucił swoje imię. Teraz tajemnicza postać rzuca Kiryu w wir konfliktu, by zmusić go do wyjścia z ukrycia. Przybrawszy pseudonim „Joryu”, Kiryu rozpoczyna historię pełną wciągającej akcji, łamiąc kości przeciwnikom w dynamicznych walkach i odwiedzając tętniące życiem lokacje z ekscytującymi postaciami i zajęciami. PIERWSZORZĘDNA BIJATYKA W DWÓCH MOCNYCH STYLACH WALKI Z dwoma stylami walki do wyboru, Yakuzy lub Agenta, dynamicznie przechodź z jednego stylu na drugi w brutalnych walkach wręcz. Styl walki Yakuzy pozwala siać postrach wśród wrogów dzięki szalenie agresywnym ruchom, napędzanym niezrównaną siłą i polotem Kiryu. Podnieś stawkę ze stylem Agenta, zadając ciosy z bezwzględną szybkością i precyzją, jednocześnie korzystając z szeregu nowoczesnych gadżetów, takich jak naelektryzowane druty do ogłuszania wrogów i posyłania ich w powietrze. Dostosuj się strategicznie do sytuacji, wykorzystując oba style do zdominowania i pokonania zastępów przeciwników. NIEKOŃCZĄCA SIĘ ROZRYWKA Niezależnie czy bijesz się na tajemniczej arenie, śpiewasz nową piosenkę podczas karaoke, spędzasz miło czas, przy kieliszku oglądając kabaret na żywo, czy ścigasz się w Pocket Circuit, świat gry oferuje różnorodność wciągających doświadczeń. Intrygująca informatorka o imieniu Akame zapewnia również porywające misje poboczne, wciągając cię w epicką walkę, której przebieg będzie się rozrastał w miarę odkrywania Sotenbori i Jokohamy.