Life is Strange 2 — Cały sezon
Nabądź cały sezon i otrzymaj pakiet łatek „Arcadia Bay” umożliwiający personalizację plecaka w grze. Nagradzana gra Life is Strange powraca wraz w długo oczekiwaną kontynuacją od DONTNOD Entertainment. Bracia Sean i Daniel Diaz są zmuszeni do ucieczki z domu po tragicznym incydencie. Z obawy przed policją zmierzają do Meksyku, usiłując ukryć nową telekinetyczną moc Daniela. Nagle 16-letni Sean staje się odpowiedzialny za bezpieczeństwo Daniela i musi nauczyć go odróżniać zło od dobra. Wcielając się w rolę Seana, stajesz przed wyborami, które wpłyną na losy braci Diaz i życie wszystkich osób, które napotkają. Droga do Meksyku jest długa i pełna niebezpieczeństw. To podróż, która może połączyć Seana i Daniela nierozłączną więzią... lub zniszczyć ich braterską przyjaźń. - Cały sezon zawiera wszystkie 5 odcinków. - Wszystkie odcinki można teraz nabyć indywidualnie. Aby doświadczyć gry w zamierzony sposób, zaleca się ukończenie odcinków po kolei.