Let's Sing 2026
Globalna impreza karaoke powraca w Let’s Sing 2026. To twój bilet na pełne zabawy noce i niezapomniane występy. Nieważne, czy rozgrzewasz struny głosowe solo, śpiewasz w duecie, czy rywalizujesz ze znajomymi, Let’s Sing 2026 zapewni Ci niezrównaną playlistę i niekończącą się rozrywkę! Przedstawiamy 35/40 przebojów, więc każdy znajdzie coś dla siebie – od współczesnych hitów po ponadczasową klasykę. Kluczowe cechy: * Śpiewaj do oficjalnych teledysków i poczuj się jak prawdziwa gwiazda * 4 ekscytujące tryby gry dla pojedynczego gracza i grup * Obsługa do 4 graczy – idealna propozycja na imprezy i spotkania rodzinne * Używaj smartfona jako mikrofonu dzięki darmowej aplikacji towarzyszącej * Dołączono 1 DARMOWY miesiąc przepustki VIP – odblokuj ponad 180 dodatkowych utworów * Dzięki Let’s Sing 2026 w świetle reflektorów mogą stanąć zarówno początkujący wykonawcy, jak i królowie czy królowe karaoke. Przygotuj się i zawładnij sceną!