Legends of Japan
Od świątyń na szczycie Fudżi po otaczające wzgórza pola ryżowe – Japonia jest pełna tajemnic. Słońce wschodzi, a Yokai przechodzą z duchowego świata do naszej materialnej rzeczywistości. Towarzysz Klikaczowi podczas podróży przez feudalną Japonię, gdzie doświadczysz wspaniałych festiwali sztucznych ogni, a także poznasz tradycje i dyscyplinę samurajów trenujących w dojo. Ten dodatek obejmuje 10 nowych poziomów – od japońskich świątyni po zawody sumo. Zawiera także przeszło 300 nowych japońskich przedmiotów i postaci, które po zakupie będą dostępne w edytorze poziomów! Gracze nieposiadający dodatku Legends of Japan wciąż mogą grać w mapy użytkowników wykorzystujące jego zawartość. Złap katanę i przedrzyj się przez las bambusowy, gdzie czeka na Ciebie ten dodatek.