Hidden Through Time
Hidden Through Time to urocza gra w chowanego z przedmiotami rozrzuconymi na kartach cudownej historii naszego świata. Kieruj się wskazówkami, aby odkryć sekrety podczas eksploracji kolorowych, ręcznie rysowanych poziomów. Znajdź dość przedmiotów, aby przejść do następnego etapu i ostatecznie przebyć wszystkie cztery epoki. Nadal chcesz więcej lub chcesz wykazać się kreatywnością? Nasz edytor jest dostępny dla każdego. Umożliwia tworzenie własnych poziomów i udostępnianie ich w chmurze! Możesz w chmurze także odkrywać i oceniać poziomy wykonane przez innych twórców z całego świata! Dołącz więc do Klikacza w jego cudownej przygodzie w Hidden Through Time!