Hidden Through Time - Viking Tales
Dołącz do Clickiego na jego statku i popłyń do Skandynawii, aby dowiedzieć się, czy opowieści o wikingach są prawdziwe! DLC Viking Tales wyśle ​​ciebie i Clicky na wyprawę przez nordycką kulturę i mitologię, aby odkryć wszystkie ukryte skarby i mity, które Wikingowie przed nami ukryli. Spotkasz wiele klanów wikingów, nordyckich bogów i elfów! DLC zawiera 10 nowych poziomów, od najazdów wikingów po spokojne wioski elfów. Zawiera także 400 nowych obiektów o tematyce wikingów, które są dostępne w edytorze poziomów dla tych z was, którzy nie mają dość tych klanów do plądrowania! Osoby, które nie są właścicielami tego DLC, nadal będą mogły korzystać z map tworzonych przez użytkowników, które wykorzystują obiekty z DLC Viking Tales. Bądź szybki, załóż hełm wikinga i plądruj to DLC, aby poznać skandynawskie mity o bezwzględnych najeźdźcach, skrzydlatych waleriach i gigantycznych gigantach.