Kolekcja gier Persona
Kolekcja gier Persona zawiera tytuły: Persona 5 Royal, Persona 4 Golden oraz Persona 3 Portable. Persona 5 Royal Skryj się pod maską Widmowych Złodziei Serc i weź udział w popisowych akcjach, wkraczaj do spaczonych umysłów i zmieniaj je na lepsze! Przygotuj się na spotkanie z wielokrotnie nagradzanym tytułem RPG w jego najlepszej wersji Persona 5 Royal, wzbogaconej o szeroki zestaw zawartości do pobrania! Przeniesiony do tokijskiego liceum bohater ma dziwny sen. „Jesteś więźniem losu. Już niedługo czeka cię zagłada” Mając nad głową groźbę w postaci „resocjalizacji”, musi ratować innych przed wynaturzonymi pragnieniami, skrywając się pod maską Widmowego Złodzieja. Persona 4 Golden Nie dotykaj pilota, czas na Kanał Północ Znana na całym świecie Persona 4 Golden obiecuje niezapomniane przygody, znaczące więzi i wzruszające przeżycia razem z przyjaciółmi. Mówi się, że jeśli wpatrzysz się w telewizor deszczową nocą, pojawi się twoja bratnia dusza... Ta dziwna pogłoska powoli rozprzestrzenia się po spokojnym miasteczku Inaba, nowym domu głównego bohatera. Wtedy też rozpoczyna się seria tajemniczych morderstw. Wciel się w głównego bohatera i wraz z towarzyszami odszukajcie prawdę. Może nawet otworzycie drzwi do innego świata? Persona 3 Portable Godzina Mroku uderza ponownie Krótko po przeniesieniu do liceum Gekkoukan, protagonista odkrywa „Godzinę Mroku”. Miasto pochłania dziwny bezruch. Ludzie zmieniają się w upiorne trumny, a wszędzie grasują potwory nie z tego świata zwane Cieniami. Kiedy bohater zostaje zaatakowany przez jeden z tych Cieni i cała nadzieja wydaje się stracona, zostaje przebudzona jego moc serca, Persona.