Klucz do odblokowania postaci (Giyu Tomioka oraz Shinobu Kocho z Akademii Kimetsu)
Ten klucz umożliwia natychmiastowy dostęp do grania postaciami Giyu Tomioka oraz Shinobu Kocho z Kimetsu Akademii w trybie Versus.