Kingdom Eighties
Kingdom Eighties to nowa, samodzielna gra z wyróżnionej nagrodami serii mikrostrategicznej Kingdom. Oda do nostalgicznych dni jazdy na rowerach, obozów letnich i spędzania sobotnich poranków w piżamach przed telewizorem. Wcielasz się w postać przywódcy, młodego opiekuna na obozie, który musi ochronić rodzinę i całe miasteczko przed bezlitosnym atakiem tajemniczej Chciwości. Możesz oczywiście liczyć na pomoc dzieciaków z sąsiedztwa, a z czasem znajdziesz też nowych przyjaciół: Magika, Spryciulę, Mistrza, którzy w walce wesprą cię wyjątkowymi umiejętnościami. W czym tkwi sekret Korony Stworzenia i dlaczego Chciwość próbuje ją ukraść? Nowi i doświadczeni monarchowie: wskakujcie na rower i przygotujcie się na lato Chciwości! KINGDOM DLA WETERANÓW I NOWICJUSZY Kingdom Eighties wykorzystuje dobrze znane mechaniki serii Kingdom i dodaje nowe podejście fabularne. Werbuj dzieciaki z sąsiedztwa, przydzielaj im role budowniczych i żołnierzy i poszerzaj terytorium, jednocześnie odkrywając tajemnice swojego rodu, Chciwości i Korony Stworzenia. SILNIEJSI RAZEM Kingdom Eighties to historia czworga nietypowych bohaterów i ich przyjaźni. Ty jesteś ich przywódcą, a los miasteczka spoczywa w twoich rękach. Jednak nie zostaniesz ze wszystkim sam: możesz liczyć na Magika, Spryciulę i Mistrza, którzy wesprą cię swoimi wyjątkowymi umiejętnościami. PEDAŁUJ W DOBRYM STYLU Obóz letni to dopiero początek! Przejedziesz przez różne lokalizacje, których w serii Kingdom jeszcze nie było. Znajdź nowe kółka w skateparku, odwiedź sklepy w centrum i uwolnij galerię od Chciwości. Wszystko oczywiście w charakterystycznym, zachwycającym wydaniu pixelartowym.