IllFonic PublishingAkcja i przygoda
Zawartość przedpremierowa zawiera: 1 Tygodniowy wcześniejszy dostęp 2 Elementy kosmetyczne dla ludzi (Prysznic) 1 Skórkę klowna (Śmieciostrój 1/5) 1 Postać klowna (Szczupły) Cyfrowa edycja deluxe zawiera: 2 Ludzkie skórki (Mike i Debbie) 2 Skórki klowna (Śmieciostrój 2/5 i 3/5) 1 Skórka klowna z filmu (Bibbo) Cyfrową ścieżkę dźwiękową Cyfrowy artbook Killer Klowns from Outer Space: The Game to asymetryczna wieloosobowa gra z gatunku horroru mająca swoje źródło inspiracji w ikonicznym filmie z lat 80. Współpracuj i używaj sprytu, aby zbierać ludzkie żniwa lub ratować ludzi przed inwazją obcych w bitwie pomiędzy morderczymi klownami i obywatelami Crescent Cove. Crescent Cove jest rozległą areną przeznaczoną dla unikalnych potyczek wieloosobowych pomiędzy klownami i ludźmi oferującą zróżnicowane lokację oraz mnóstwo taktycznych możliwości dla obu drużyn. Killer Klowns from Outer Space: The Game zapewnia unikalne podejście do gry w chowanego, dostosowywanie, PvPvE, oraz dynamiczne cele prowadzące do rozmaitych wyników meczów. Gra w innowacyjny sposób rozwija formułę horroru online. Przejmij rolę ikonicznych morderczych klownów - współpracuj w zespole składającym się z trzech graczy, wykorzystuj dziwaczne zdolności, poluj na ludzi przy pomocy zwariowanych broni i zaplanuj swoją własną inwazję obcych, aby skutecznie zebrać populację Crescent Cove. Walcz wraz z drużyną składającą się z siedmiu odważnych obywateli Crescent Cove - prowadź eksploracje w poszukiwaniu wartościowych łupów i broni, unikaj schwytania przez klownów i postaraj się przetrwać inwazję obcych.