Killer Instinct: Season 3 Ultra Edition
Najlepszy zestaw sezonu 3! Zyskujesz wcześniejszy dostęp do wojowników! 8 nowych postaci, w tym Rash z Battletoads, Arbiter z Halo, Kim Wu oraz Tusk! A także podwójna premia punktów doświadczenia VIP, 8 kostiumów retro, zestaw akcesoriów, i premiowe kolory retro postaci oraz.