Kilgore
Zanim jednostki Fulgore i Mark 03 zostały wprowadzone do eksploatacji, w ramach tajnego projektu CCIX Ultratech stworzył całą linię wadliwych cyborgów. Te zwaliste machiny wojenne były wyposażone w bliźniacze szybkostrzelne karabiny maszynowe o zbyt wielkiej sile rażenia. Wykazywały one tendencję do przegrzewania się, co sprawiało, że były niestabilne i nie nadawały się do służby. Jednak jeden z cyborgów — jednostka Kilgore — uzyskał samoświadomość i przystąpił do przepisywania własnego kodu, aby wyeliminować wadę sprzętu, w który go wyposażono. ARIA uratowała tę wyjątkową jednostkę ze składu złomu i wprowadziła ją na pole walki, by egzekwować swoją wolę… a Kilgore jest jej posłuszny.