Kholat
Kholat to gra eksploracyjna z elementami horroru inspirowana prawdziwym wydarzeniem - tragedią na Przełęczy Diatłowa, w której dziewięcioro rosyjskich turystów zginęło w niewyjaśnionych okolicznościach. Gracz zanurzy się w bezkresnej scenerii gór Ural i będzie się starał dowiedzieć, co tak naprawdę się wydarzyło. Na każdym kroku pojawią się kolejne pytania i wątpliwości. Tragedia na Przełęczy Diatłowato prawdziwe zdarzenie, do którego doszło zimą 1959 roku. Dziewięcioro studentów wybrało się na wędrówkę po północnej części Uralu. Żadne z nich nie przeżyło, a ich ciała znaleziono rozrzucone po zboczu góry Chołatczachl. Rosyjscy śledczy zamknęli sprawę, gdy stwierdzono, że śmierć młodych ludzi spowodowała „potężna, nieznana siła”. Gra w pełnej polskiej wersji językowej. W role narratorów wcielą się prawdziwe gwiazdy - Andrzej Chyra, Mirosław Zbrojewicz, Miłogost Reczek i Justyna Wasilewska. W wersji angielskiej usłyszymy natomiast popularnego aktora - Seana Beana.