Kentucky Route Zero: TV Edition
Gdy w Kentucky zapada zmierzch, a śpiewające wesoło ptaki ustępują pola koncertującym żabom i insektom, znane wszystkim ulice stają się dziwnie obce. Łatwo się wtedy zgubić. Lecz ci, którzy już są zagubieni, mają wtedy szansę trafić na tajemniczą autostradę wijącą się w podziemnych jaskiniach. Ludzie, których spotykamy przy tej niezwykłej drodze, początkowo wydają nam się obcy, jednak szybko odnajdujemy w nich znajome nam cechy. Podstarzały kierowca ciężarówki jadący z ostatnią dostawą dla upadającego sklepu z antykami, młoda kobieta naprawiająca stare, pełne duchów telewizory, dziecko i jego ogromny ptasi towarzysz, para muzyków robotów, niewidzialna siła pod postacią potężnej elektrowni i typowe społeczności zmagające się z trudami dnia codziennego. KENTUCKY ROUTE ZERO: TV EDITION to magiczno-realistyczna gra przygodowa w pięciu aktach z niesamowitą elektroniczną oprawą dźwiękową oraz szerokim repertuarem hymnów i bluegrassowych utworów autorstwa zespołu The Bedquilt Ramblers. Świat gry odtworzony jest w efektownym stylu czerpiącym garściami ze świata teatru, filmu, eksperymentalnej sztuki elektronicznej oraz historii gier wideo. Jest to opowieść o niespłaconych długach, porzuconych marzeniach i ludzkim dążeniu do przynależności.