JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Giorno Giovanna Haruno Shiobana Costume
Kostium DLC Haruno Shiobana dla postaci Giorno Giovanna jest dostępny do użycia w grze. Zacznij swoja przygodę na ścieżce gwiazdy gangu jako Haruno Shiobana, zanim zyskał sławę jako Giorno Giovanna!