Instant Indie Collection: Vol. 5
Instant Indie Collections przedstawia wyjątkowy pakiet trzech topowych gier indie. Human: Fall Flat - Nieliniowa gra logiczno-eksploracyjna, w której gracz musi wydostać się z surrealistycznej krainy snów, posługując się jedynie prawami fizyki i własną inteligencją. Manual Samuel - Gracz wciela się w Samuela, przystojnego faceta, który jest bogaty i... martwy. Śmierć zaoferowała mu układ: jeśli przeżyje jeden dzień, robiąc wszystko własnymi rękami, zwróci mu życie. The Little Acre - Próbując odnaleźć ojca, Aidan odkrywa nowy, dziwny świat. Odważna córka, Lily, rusza jego śladami. Przepięknie zaprojektowaną przygodę wzbogacają ręcznie rysowane animacje i pełny podkład lektorski.