Insane Robots
Walcz na ŚMIERĆ i życie w tej wyjątkowej karcianej grze bitewnej. Rywalizuj w emocjonujących pojedynkach 1 na 1. Poprowadź hałaśliwą rebelię robotów na losowo generowanych, surwiwalowych arenach. Pozbaw władzy nikczemnego robota-tyrana podczas rewelacyjnej, ponad 15-godzinnej kampanii dla jednego gracza. Insane Robots to bitwa na karty, którą... ZHAKOWANO! Dopracuj do perfekcji talię bitewną złożoną z 22 kart i obmyślaj strategie w wyjątkowo przystępnych starciach robotów w trybach lokalnym lub online dla dwóch graczy i jednoosobowym. HAKUJ i powoduj BŁĘDY w ogniu bitwy. Sięgnij po każdy możliwy podstęp w celu wyeliminowania rywali. Pnij się w górę rankingu i podbij świat robotów! Tocz bitwy w pięciu wrogich lokacjach z arsenałem w postaci niezwykle zróżnicowanej kolekcji ponad 46 robotów. Udoskonalaj przebiegłe blaszaki w drodze do celu, aby zamieniać je w coraz potężniejsze maszyny. Wyrusz w fantastyczną podróż pełną zagrożeń i zwrotów akcji, odkrywając upadającą dystopię robotów podczas ośmiu turniejów, które możesz ponownie rozgrywać. Walcz, przerzucając się kąśliwymi, robotycznymi wyzwiskami. Zmieć wrogów z powierzchni ziemi, fundując im bezlitosny pogrom!