Infantry Attack
Wrogie oddziały, takie jak piechota, helikoptery, czołgi, myśliwce i drony, nadciągają! Wskakuj za karabin maszynowy i wyeliminuj ich wszystkich! Nie walczysz sam. Twój oddział jest tutaj, aby ci pomóc: - Specjalista od materiałów wybuchowych z wyrzutnią rakiet RPG, który zadaje ogromne obrażenia pojazdom wojskowym - Strzelec z karabinem, który strzela na dużą odległość na otwartym polu bitwy - Granatnik wyspecjalizowany w walce ze wszystkimi jednostkami naziemnymi. Ty odpowiadasz za karabin maszynowy, by oczyścić pole bitwy – to niezwykle wciągające i satysfakcjonujące! Misje będą rozgrywać się w różnych strefach wojny, a ty będziesz musiał dostosować swoją strategię strzelecką w zależności od pola bitwy: miasto, pustynia, dżungla, las, lotnisko i wiele innych! Stań na pierwszej linii frontu lub wzbij się w powietrze, by atakować wrogów z helikoptera! Uważaj! Walka będzie wymagająca, a przeciwnicy z czasem staną się silniejsi, więc samo ulepszanie broni nie wystarczy. Podnoś poziom towarzyszy i przygotuj swój oddział wojskowy na fale żołnierzy! Funkcje: - Broń kraju przed wrogimi żołnierzami - Walcz u boku swojego oddziału i pokonaj armię przeciwnika w wielu strefach wojny - Ulepsz swój ekwipunek, aby wygrać wojnę - Używaj nowoczesnej broni: karabinów maszynowych, wyrzutni rakiet i dronów - Walcz i pokonuj bossów! - Łatwe sterowanie i realistyczna grafika zapewniają intensywną akcję Czy masz to, czego potrzeba, by uwolnić swój kraj od najeźdźców i wygrać wojnę?