Infantry Attack: Drone Squad
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Drona UD-1 Whirligig i Shark z wysokimi obrażeniami na sekundę! - 30 sztabek złota do wydania na unikalne bronie lub boostery - 7500 gotówki do wydania na ulepszenia broni i oddziałów Przygotuj się do następnej bitwy znacznie szybciej dzięki dodatkowej walucie i daj przeciwnikom posmakować swoich dronów!