IMMORTALS FENYX RISING - DODATKOWE ZADANIE
Zamów już teraz w przedsprzedaży, a otrzymasz dodatkowe zadanie - Pieśń Gromu i Ognia, dzięki któremu odkryjesz historię Heliosa i Faetona.