Imagine Earth - Galaxies
Kolonizowanie galaktyk Ten dodatek DLC oferuje całe galaktyki z maksymalnie 20 planetami do zbadania i zaludnienia. Można w nie grać zarówno w darmowym trybie bez końca, jak i w trybie rywalizacji z korporacjami AI. Stacja kosmiczna Służy jako nasza siedziba główna i centralny węzeł dla kolonii planetarnych. Umożliwia również badania międzyplanetarne i pozwala nam odblokować rozszerzenia dla centrów miast. Orbitalny transport kosmiczny Dzięki tej nowej, zaawansowanej technologicznie konstrukcji możemy szybko i bezpłatnie przenosić nasze zasoby i przedmioty między koloniami planetarnymi a stacją kosmiczną. Rozszerzenia Rozszerzenia zapewniają specjalne zdolności dla naszych centrów miast. W każdym centrum można zainstalować maksymalnie 3 rozszerzenia. Wprowadzająca kampania fabularna DLC zawiera kampanię fabularną skupioną wokół Inicjatywy Nasienia Genesis, w której występuje nasz nowy doradca USN Ixas. Obejmuje ona cztery planety. Rywalizacja na skalę galaktyczną Każda planeta będzie generować stały dochód, który zostanie wykorzystany do budowy kolejnych kolonii. Strona, która zdobyła najwięcej punktów zwycięstwa pod koniec fazy pionierskiej, zostaje ogłoszona głównym zarządcą galaktyki. Dostawa kapsuły kosmicznej Kapsuły City Center mogą teraz pakować przedmioty ze stacji kosmicznej. Możemy przedefiniować rozszerzenia, które zostaną zainstalowane przed lądowaniem.