Hunt: Showdown - The Wolf at the Door
Ten dodatek DLC zawiera cztery legendarne bronie: - Rougarou (broń) - Ugryzienie (broń) - Krwawy Księżyc (broń) - Wycie o północy (broń) Zestaw nowych legendarnych broni przeznaczony dla tych, którzy pragną ujarzmić skuteczną brutalność wilków. Wilkami kierują żądza krwi, głód i magnetyzm Księżyca – boimy się nich, ale i sami nimi jesteśmy. A jako Łowcy możemy się od nich sporo nauczyć.