Hunt: Showdown - The Beast Hunter
To DLC zawiera jednego legendarnego łowcę oraz dwie legendarne bronie: - Łowcę Bestii (jeden łowca) - Ujadacza (jedna broń) - Kąsacza (jedna broń) Theodore Tuck, odkąd tylko pamiętał, był dręczony tym samym koszmarem: otoczony przez zgrzytające zębiskami bestie, z których pysków toczyły się krew i ślina w próbie rozerwania swej ofiary… A każdego ranka budził się z nową blizną… Będąc przekonanym o złowróżbnym charakterze tych snów, Theodore udał się na poszukiwanie bestii, aż w końcu trafił na te przerażające stwory w Luizjanie. Wcześniej wykazał się już odwagą i umiejętnościami, polując na bestie znad rozlewiska, jednak gdy postanowił oswoić piekielne ogary, nawet najbardziej doświadczeni łowcy uznali, że posunął się za daleko. Te próby okryły go niesławą i wieloma dodatkowymi bliznami.