Hunt: Showdown - Spirit of Nian
Zawartość dodatku DLC „Duch Nian”: Gwiazda Północy (łowca), Suweren (łowca), Dar snajpera (broń), Smocza pieśń (broń), Ogniste małpy (broń). Gwiazda Północy i Suweren: Ci chińscy łowcy poznali swój fach, mierząc się z Nianem, legendarnym potworem, który wyrusza na polowanie w Chiński Nowy Rok. Przez lata prowadzili zwycięskie i krwawe starcia z Nianem. Pod koniec 1895 roku, pomimo ustawy Geary’ego, z pomocą Trevorsa i Huffa, wyemigrowali do USA, zabierając ze sobą legendarną broń: karabin Nagant Officer, bezogniowe wabiki oraz zapalniki.